Logga in

Veckostädning av lokalen sköts av spårarnas föräldrar enligt ett i förväg uppgjort schema. Detta schema delas ut 1-2 veckor innan avdelningen tar över ansvaret för städningen. Hösten 2020 börjar Myrorna som städningsansvariga. 

Städningen skall utföras någon gång mellan fredag kväll och söndag kväll den anvisade helgen. För att komma överens om hur du får nyckel till lokalen, kontakta vår städansvarige Ewa Malmlund på Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.. Gör detta redan i början av den aktuella veckan! 

I städningen ingår:

  • Dammsugning och våttorkning av samtliga golv
  • Skakning av mattan vid ytterdörren
  • Toaletten inklusive handfat
  • Diskbänk och spis (ovanpå) i köket
  • Tömning av alla papperskorgar. Släng i soptunnan som står utanför staketet.
  • Medtag returpapper, plast och metall från sina behållare i köket och släng i en miljöstation.

Är handdukar i kök eller på toaletten smutsiga, lägg dessa i avsedd hink på toaletten och häng upp rena. Rena handdukar finns i köket, i nedre skåpet innanför dörren från hallen.

Städmateriel finns i städskåpet i inre hallen (vitt skåp). Förbrukningsmaterial finns i skåpet ovanför diskbänken på toaletten. Kom gärna in på ditt barns möte veckan innan och kolla var sakerna står.

Håller några förbrukningsaker på att ta slut meddela Ewa på Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.. Samma sak om städutrustningen inte funkar.

Med hänvisning till GDPR publicerar vi inte städschemat här. Den utdelade schemat innehåller kontaktuppgifter för att kunna byta helger sinsemellan. Kar schemat förkommit kontakta ledarna för att få ett nytt.